Face & Body AS

fredag 9. oktober 2009

Velkommen til en ny og oppdatert hjemmeside

Hei og velkommen.
Slenger meg på bloggetrenden, og blir en "blogger"
Jeg har lyst å blogge om det som skjer i hverdagen, på fritiden og på jobben.
Kan jo begynne med å fortelle hva jeg driver med for tiden. Jeg driver for meg selv i firmaet mitt, Face & Body As, utrolig gøy, spennende og litt skummelt på engang. I og med at det er såpass nystaret jobber jeg ved siden av både i hjemmesykepleien og på Esthetique. Syns det er kjempe gøy å jobbe, så tar gjerne på meg litt for mye innimellom, men men.
Jeg har flyttet for meg selv, og etter det har også min interesse for interiør økt voldsomt. Syns det er veldig spennende å fornye leiligheten, og legge til små detaljer som gjør leiligheten enda mer perfekt i mitt syn.

Ha en fortsatt fin fredagskveld, så kommer jeg tilbake med flere innlegg =)

- Katrine

Ingen kommentarer: