Face & Body AS

tirsdag 29. desember 2009

Omvisning i nye Kollen

I dag har jeg vært på omvisning i nye Holmenkollen sammen med pappa, Andreas, Thea, Arne og Egil.Vi møtte opp på Kåre Hagens sitt kontor oppe i Holmenkollen, der fikk vi utlevert vernehjelm, vernesko og gul vest. Vi så ut som bygningsarbeidere hele gjengen, hehe.. Før vi gikk ut fikk vi se tegningene av anlegget, det er ett stort anlegg, som ikke finnes noen andre steder i hele verden! Vi gikk rundt hele området, og fikk se hele det nye anlegget. Det som var utrolig kult var at vi var på toppen av hoppbakken, på toppen var det 60 meter ned, så det gjaldt å ha tunga rett i munn mens vi gikk opp og ned! 

Utsikten fra teknisk rom på toppen av bakken



Etter å ha vært på toppen gikk vi for å se på bakken (tror det heter unnarennet, men er ikke helt sikker, hehe)

Jeg gikk hele turen å sa "så kult" til nesten alt jeg så, litt teit å bare ha ett uttrykk, men jeg var så fasinert av alt vi fikk se, samt at hvordan de har fått alt dette til. Syns det var kjempe snilt av Arne (venn av familien) tok oss med på denne omvisningen, er ikke alle som får det =)

Bilder av meg og Thea!

Ingen kommentarer: