Face & Body AS

onsdag 28. oktober 2009

Mine dufter

Tenkte jeg skulle fortelle litt om de duftene jeg bruker.
Jeg må begynne med Dior Addict 2, denne er rett og slett fantasisk. Jeg elsker denne duften, og går aldri lei. Denne duften består av ;Topp: grapefrukt, appelsin og bergamott. Hjerte: fresia, lily-of-the-valley, lotusblomst, granateple, ananas og rose. Bunn: sandeltre, sedertre, amber og musk. Denne duften går under kategorien; Frisk. Denne er frist og veldig energisk blomsterduft. Duften sitter lenge, og duften holder seg god gjennom hele dagen, men det skader ikke med litt oppfriskning!

Den andre duften jeg vil fortelle dere om er Empori Armani Remix She. Denne duften er litt tyngre enn Dior sin duft, men den er likevel lett og holder godt. Vanskelig å beskrive en duft, pga den utvikler seg forskjellig fra person til person, men den er veldig verdt ett forsøk. Denne kom ut i 2006, og det er ikke alle parfymeriene som har den, men de har den på nettet og kanskje også på taxfree!


Gucci- Envy Me er også en av favorittene. Denne går under duftkategorien; Sensuell. Den sies å ha magnetisk appeal og at dette er en leken duft. Veldig god, passer godt som en kveldsduft.


Sist, men ikke mist må jeg vise dere min nye favoritt. D & G Collection L'imeratrice Edt. Denne duften er helt himmelsk, og når jeg er på jobb går jeg å lukter på denne duften. En fristende blanding av vannmelon og kiwi balanseres med rosa alpefiol. Uimotståelig! Passer godt for fantasikvinner som er kjent for sin livlige natur, representerer den energiske stjerneduften L'Imperatrice. Karismatisk, uforutsigbar og superfeminin. Denne må virkelig prøves ut!


Håper du får muligheten til å prøve en eller flere av disse duftene. Du må gjerne fortelle hva du syns om duftene. Ha en fin kveld videre!

Ingen kommentarer: